loading...
سانگ فان
sangfa بازدید : 339 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ دوباره از امید جهان

 

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دوباره تو پیش منی

یه لحظه چشماتو ببند

دوست دارم عاشقتم برای من بازم بخند

وقتی که تو می خندی گلم دنیای من قشنگ میشه

وقتی تو پیشم نباشی دلم هزار تا تنگ میشه

تو که جون منی توکه عمر منی نری نری ازم دل بکنی

شدی مثل نفس توی دنیای من

تند تند توی قلب من میزنی

منبع:sangfa.rzb.ir 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 406
  • بازدید سال : 8,792
  • بازدید کلی : 97,003