loading...
سانگ فان
sangfa بازدید : 251 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ حس خوب ناصر صدر

 

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

تا دستات توی دستامه

کنارت وقتی میشینم

یه آرامش به من میده

که تو خوابم نمی بینم

چه حس خوبیه وقتی تورو حس میکنم پیشم

تو چشمام خیره میمونی تو چشمای تو گم میشم

.

.

یه حس خوبی من دارم از اینکه پیش من هستی

چشات حرف میزنه با من میدونم دل به من بستی

.

.

پرم از عشق تو شاید تو هم این حس و میشناسی

من از چشم تو میخونم تو هم درگیر احساسی

نگیر از من نگاهی که اینقد وابسته ی اونم

تصور کردنش سخته بدون تو نمی تونم

.

.

.

منبع:sangfa.rzb.ir 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 498
  • بازدید سال : 8,884
  • بازدید کلی : 97,095