loading...
سانگ فان
sangfa بازدید : 431 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ هیچکی مثل تو نشد از معین

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 

دوتا چشمام همه جا دنبال تو می گرده

با نبودنت دلم با غصه ها سر کرده

شب و روز در پی تو من همه جا را گشتم

یکی گفت غصه نخور اون داره برمیگرده

زندگی با عشق تو رنگ دیگه داشت برام

رفتی و بدون تو تلخ شده روز و شبام

دل من با هیچکسی نمی تونست خو بگیره

شب و روز منتظر و چشم براهت مونده نگام

کسی مثل تو نشد کسی مثل تو نبود

همش از خدا می خوام که بیایی زود زود

.

.

کاشکی میشد دوباره باز همو پیدا بکنیم

سفره ی عشق مونو باهم دیگه وا بکنیم

کاش تو این شهر غریب صدای آشنا بیاد

دل من هواتو کرده فقطم تو رو میخواد

زندگی با عشق تو رنگ دیگه داشت برام

رفتی و بدون تو تلخ شده روز و شبام

دل من با هیچکسی نمی تونست خو بگیره

شب و روز منتظر و چشم براهت مونده نگام

کسی مثل تو نشد کسی مثل تو نبود

همش از خدا می خوام که بیایی زود زود

منبع:sangfa.rzb.ir 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 419
  • بازدید سال : 8,805
  • بازدید کلی : 97,016