loading...
سانگ فان
sangfa بازدید : 235 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ هرشب از علی لهراسبی

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید 

هرشب دل من کارش اینه

جلو عکسات می شینه

میدونم راهی نیست غیر از تنهایی

دنیام شده تاریک و تیره

داره قلبم میمیره

آخه امشب باز حس کردم اینجایی

.

.

گریه ی هر شب من شده عادت تنهایی

عشق تو تو دل من شده باعث رسوایی

وای از تنهایی …

قلب دیونه ی من هنوزم دوست داره

همدم گریه ی من شب و این درو دیواره

وای از تنهایی …

.

.

شاید دیگه از یادت رفتم دارم از پا میفتم

ولی باز قلب من آروم نمیشه

تنها غم تو باز دوباره تو دلم پا میزاره

تو که رفتی اون میمونه همیشه

.

.

هرکی میبینه منو میگه از دنیا سیره

تقصیرچشم تو بود دل من بی تقصیره

وای از تنهایی …

خسته ی خسته منم دیگه طاقت ندارم

کاش بدونی عزیزم هنوزم دوست دارم

تو واسه من دنیایی …

.

.

.

منبع:sangfa.rzb.ir 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 399
  • بازدید سال : 8,785
  • بازدید کلی : 96,996