loading...
سانگ فان
sangfa بازدید : 334 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ بی سرانجام از مانی رهنما

 

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید 

من بی سرانجامم آینده با من نیست

روزای بعد از تو نه دیگه روشن نیست

من بی سرانجامم احساس من مرده

باد فراموشی دلخوشی هامو برده

روزای بعد از تو بی روح و بی حسن

چشماتو دوست دارم  نگیرشون از من

با رفتنت امشب دنیامون تموم میشه

اون همه عشق و خوشبختی بی تو حروم میشه

همدرد دیروزم غریبه ی فردا

منتظرت میشم تا آخر دنیا

منتظرت میشم شاید تو برگردی

کاشکی به این دوری عادت نم ی کردی

منبع: sangfa.rzb.ir

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,411
  • بازدید ماه : 2,087
  • بازدید سال : 10,473
  • بازدید کلی : 98,684