loading...
سانگ فان
sangfa بازدید : 95 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ دنیا از علی عباسی

 

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دنیا اگه دنیاست چرا دیگه معنا نداره
دستات تو دستام ِ
ولی دیگه گرما نداره
خیره به چشماتم حسی ندارم تموم ِ کارم
کاری بکن
من گیچ و مبهوتم غرق ِ سکوتم انگاری روحم
کاری بکن
.
تو اگه درد ِ دلم میدادی که دلم به دلت میشینه تو اگه عشق ِ تو به عشقم عاشقونه میدادی
نمیدیدی که دل میمیره
بیا و کاری بکن به دل به دلی که دلش به دلت اسیره
نبض ِ من بسته به نبضت
جونم به جونت
نزار این دل بمیره
.
.
.
گفتی بمیر مردم ولی انگاری که باور نکردی؟!.
من قفل ِ احساست شدم
کشتی ولی بازم نکردی
من توی ِ شطرنج ِ دلت کیشم ولی ماتم نکردی
چشماتو واکن که من و
مجنون ِ یه دیوونه کردی
.
تو اگه درد ِ دلم میدادی که دلم به دلت میشینه تو اگه عشق ِ تو به عشقم عاشقونه میدادی
نمیدیدی که دل میمیره
بیا و کاری بکن به دل به.دلی که دلش به دلت اسیره
نبض ِ من بسته به نبضت
جونم به جونت
نزار این دل بمیره
.
.
.

منبع:sangfa.rzb.ir

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,349
  • بازدید ماه : 2,025
  • بازدید سال : 10,411
  • بازدید کلی : 98,622