loading...
سانگ فان
sangfa بازدید : 320 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ خستم از محسن یگانه

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید  

 

متن آهنگ خستم

 

زندگی روشو برگردونده از منی که گیج و سرگردونم
منی که آـرزوم بوده دنیارو
حتی یه لحظه به عقب برگردونم
اونقثد ِ خواستم و نتونستم که خسته شدم و خواستنی هام کم شد
خودم و کشتم از دنیا بهشت بسازم
نمیدونم چی شد که جهنم شد
.
هزارتا درد تو سینه ی ِ منه
که واسه ی ِ هرکدوم یه بار مردم
دردی مگه از این بزرگتر هست
که هرچی بوده از خودی خردم
انقد ِ از گذشته هام خسته ام
که میخوام آینده هام و ول کنم
انقد ِ غریبه دور و ورم هست
حتی می ترسم درد و دل کنم
هزارتا درد تو سینه ی ِ منه
که واسه ی ِ هرکدوم.یه بار مردم
دردی مگه از این بزرگتر هست
که هرچی بوده از خودی خردم
انقد ِ از گذشته هام خسته ام
که میخوام آینده هام و ول کنم
انقد ِ غریبه دور و ورم هست
حتی می ترسم درد و دل کنم
.
.
.
وقتی همه میخوان که زیر ِ آوار ِ حرفها و تهمت دروغ خاکت
حتی خودی ترین آدما میخوان که از
 صفحه ی ِ روزگار پاکت کنن
وقتی که زندگی همه ی ِ راهارو بسته راهی واست بجز مردن نزاشت
وقتی که از پا دراومدی میفهمی اصلا
ارزش زندگی کردن نداشت
که ارزش زندگی کردن نداشت
.
.
هزارتا درد تو سینه ی ِ منه
که واسه ی ِ هرکدوم یه بار مردم
دردی مگه از این بزرگتر هست
که هرچی بوده از خودی خردم
انقد ِ از گذشته هام خسته ام
که میخوام آینده هام و ول کنم
انقد ِ غریبه دور و ورم هست
حتی می ترسم درد و دل کنم
هزارتا درد تو سینه ی ِ منه
که واسه ی ِ هرکدوم یه بار مردم
دردی مگه از این.بزرگتر هست
که هرچی بوده از خودی خردم
انقد ِ از گذشته هام خسته ام
که میخوام آینده هام و ول کنم
انقد ِ غریبه دور و ورم هست
حتی می ترسم درد و دل کنم
 .

.

.

منبع: sangfa.rzb.ir

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,286
  • بازدید ماه : 1,962
  • بازدید سال : 10,348
  • بازدید کلی : 98,559