loading...
سانگ فان
sangfa بازدید : 120 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ شک ندارم از معین راهبر

 

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

درست میشه همه چی شک ندارم واسه حسم ولی مدرک ندارم
اگه حتی دلم خاکستر شد
برام تعریف کن تا باورم شه
واسه شنیدن ِ حرفات اینبار تمام ِ عمر فرصت دارم انگار
می ترسم بعد ِ این همه حواشی
به احساسم دروغ گفته باشی
.
اگه جدا بشیم و دوست باشیم
بهتر از اینه که بهم مشکوک باشیم
دلی که میدونه زندگی درسه
نباید از جدا شدن بترسه
قصه اون چیزی که می خواستی بگی نیست.نفس کشیدن اسمش زندگی نیست
مث ِ یک آینه ی ِ بی رنگ و رو باش
دلم و بشکن اما راستگو باش
.
.
.
نخواستم شک کنم به اعتمادم شاید تو معتقد بودی که سادم
قبول داشتم تورو با چشم ِ بسته
شاید واسه همین قلبم شکسته
نزار از دیگرون بشنوم اینو خودت بگو بهم این نقطه چین و
یعنی انقدر پیشت بی اعتبارم
که فک کردی شاید
طـــاقت نیارم
.
اگه جدا بشیم و دوست باشیم
بهتر از اینه که بهم مشکوک باشیم
دلی که میدونه زندگی درسه
نباید از جدا شدن بترسه.
قصه اون چیزی که می خواستی بگی نیست نفس کشیدن اسمش زندگی نیست
مث ِ یک آینه ی ِ بی رنگ و رو باش
  دلم و بشکن اما راستگو باش

منبع: sangfa.rzb.ir

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,354
  • بازدید ماه : 2,030
  • بازدید سال : 10,416
  • بازدید کلی : 98,627