loading...
سانگ فان
sangfa بازدید : 358 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ ایران من از محمد یاوری

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 

من فدای خاک تو ای نگین آسیا

سرزمین عاشقا خاک پاک آریا

آبی دریای فارس زینت تاریخ ماست

دشمنی با راه تو راه نزدیک فناست

ای فدای خاک تو خون و جسم و جان من

تا همیشه تا ابد زنده باد ایران من

سرزمین مادری افتخار و آبرو

جان فدای راه توای همیشه آرزو

افتخار و عزتت شیشه ی عمر منه

نام تو ایران من خار چشم دشمنه

.

.

ای فدای اسم تو خون و جسم و جان من

تا همیشه تا ابد زنده باد ایران من

زنده باد ایران من

منبع: sangfa.rzb.ir

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 403
  • بازدید سال : 8,789
  • بازدید کلی : 97,000